2011-01-22

NYTT ÅR


Nu äntligen kan jag blogga igen med min nya dator, en ACER!


Julen är förbi nyåret firat och trettonhelgen avslutades med att ta farväl av "vår gamle vän" julgranen. Det känns som jag bott på mitt jobb när jag varit där alla dessa helger phuu...har iallafall haft mycket trevligt både här och där.


Efter att ha provat ett antal hudkrämer (som jag skrivit om tidigare) till mitt torra ansikte fick jag tips på A-creme. Köpte en burk på HÄLSOKRAFT idag och jag ser med spänning fram mot att se om det sker ett under ;-)

2 kommentarer:

  1. Har läst om den lite här och där. Känns den bra?

    SvaraRadera
  2. Ja E, har använt den i tre dagar nu morgon och kväll. Tro det eller ej inte ett uns torr i ansiktet! Jag tackar min sköterska för tipset och rekom. den verkligen till alla "torrisar" är värt att prova iaf.

    SvaraRadera